alhocfoto -

Macbook



Lägger upp dessa bilder, i försök att fotografera mitt nya rum, men efter ett tag insåg jag att det inte var någon idé att visa mitt rum, eftersom det inte alls är snyggt.
Tog istället några foton på min macbook som ligger på skrivbordet. Funderar på att spara till en 27 tums skärm som jag kan redigera bilderna på, för just nu sitter jag på familjens imac, eftersom skärmen är större än på macbooken, men datorn kan såklart vara upptagen ibland... ;)
Skärmen är inte billig, den kostar nämligen 8000, men man kan väll alltid spara. :)

Sorry för den långa texten ;)



anna

vill du fortfarande göra min bloggdesign? iaf jätte fin ny design du har!

Anna

sv: Naw, tack!:D

datum: 2011-08-30 | tid: 15:12:24 | blogg: http://thenikon.blogg.se/
Johanna

sv: Åh tack så mycket :D Det gick super bra med flytten, blev inge stressigt alls faktiskt, bara lite jobbigt att bära upp och ner för alla trappor ;)

datum: 2011-09-01 | tid: 21:26:53 | blogg: http://jjohhannnaa.blogg.se/



Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)
kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: