alhocfoto -

Brorsans lägenhet



Två bilder från brorsans lägenhet.
Imorgon så drar jag till fotogtafiska med Ia och Amelia (min kusin och hennes mamma). Ska bli så himla kul och tar självklart med kameran ;) Ia jobbar förresten på Gant och Idag var hon och rekade ( reka= leta platser till tex en fotografering). Hon var och hällsade på i fredags och då sa hon att jag kanske skulle få följa med på fotograferingen!!! Kan inte fatta det, tar självklart med kameran, men kommer inte få lägga upp bilderna på en gång eftersom kollektionen är hemlig. Så bilderna kommer typ komma upp i mars, men ändå! Jag kommer kanske att få vara med på en riktig proffitionell fotografering och inte minst för Gant. Är så himla glad att ni inte kan fatta. (BER OM URSÄKT FÖR DEN LÅNGA TEXTEN, MEN VAR BARA TVUNGEN ATT BERÄTTA).

Edit: Skrev inlägget igår, men av någon konstig anledning kom det inte upp, utan sparades i utkast, så allt som är igår ska egentligen vara idag.






Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)
kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: