alhocfoto -

Bloggpaus - ÖVER!







Hatar en hylla i mitt rum, men syrran flyttar ju om ca. ett år, så det är ingen idé att köpa en ny, då jag kan ta över hennes rum. Har fixat lite med hyllan genom att tagit en lp-skiva som bakgrund och satt upp lite bilder jag fixat/ritat.

Har haft en bloggpaus, som är över nu. Har såå mycket nu! Soaré på måndag, skolavslutning om två veckor och haft scoutläger. Har behöft att fixa rätt mycket, så hann helt enkelt inte med bloggen.



rasmus

datum: 2012-05-27 | tid: 20:04:28
rasmus

hej! jag undrar vart jag ska skicka mina inloggnings uppgifter eftersom du ska designa min blogg ? :)

Tintin

vilka fina bilder! :D

datum: 2012-05-28 | tid: 20:06:38 | blogg: http://phototintin.blogg.se/



Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)
kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: