alhocfoto -

Fototräffen





Här är lite bilder från fototräffen. På första bilden ser ni Michaela med sin kamera och sitt lååånga zoom objektiv. På andra bilden ser ni Johanna som jag var med mest på fototräffen.


Pauline - MODE&FOTO

Nu har vinnarna av veckans blogg kommit upp! Blev det du? Grattis :)! Blev det inte du? Snart kommer det en ny tävling. Kram!

maja - FOTO - fotogeniquee

Gud vad fint! Hade också velat vara där :)



Du vet det där med screenflow. När jag använde det och lade upp det på youtube så kom det en stor text där det stod SCREENFLOW över hela videon. Hur gjorde du för att ta bort det?

datum: 2011-07-14 | tid: 14:42:23 | blogg: http://fotogeniquee.blogg.se/
Johanna

Där va ju jag! :P Men jag heter Johanna ;)

datum: 2011-07-14 | tid: 22:08:56



Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)
kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: