alhocfoto -

Pepparkakor




Bakade lite pepparkakor i helgen, och de är redan slut ;)

Jaha, tog en liten paus från bloggen. Vet att  mitt bloggande verkligen varit dåligt, och sagt att jag ska skärpa mig tusentals gånger, men aldrig lyckats. Nu har jag kompit på en smart idé (som jag tror kommer lyckas). Jag ska nämligen göra ett belöningsystem (ja, sådant som 5-åringar får) så att varje dag jag bloggar får jag fem kronor. Jag är inte så bortskämd som jag verkade i förra meningen, utan först kommer jag ta bort alla mina pengar. Pengarna kommer att finnas kvar, men inte vara "tillgängliga" förens jag fått pengarna. Kanske lite komplicerat, men hoppas iaf att det funkar, är riktigt pep på idén och bloggningen. Nu jävlar ska ni få se på inlägg ;). Ska göra lite läxor nu, sedan är det godnatt!



D A H L È N

åh vilken fin burk! :D

maja - FOTO - fotogeniquee

Åh vad fina bilder!

datum: 2011-12-10 | tid: 11:47:19 | blogg: http://fotogeniquee.blogg.se/



Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)
kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: